Főoldal » 2017 » Április » 23 » Első nap - Tanulónk tollából
10:29 PM
Első nap - Tanulónk tollából

Utazás Szlovákiában

Utazásunk Sajószentpéterről indult. A buszon ülve hamar eltelt az idő és már Szlovákiában voltunk.

Első megállónk Kassában volt, ahol a régi városfal kapuját tekinthettük meg. Egy rövid történet után a címerről esett pár szó. Később csapatmunkát kaptunk, melyben magunkra utalva kellett tájékozódni és öt különböző épületet kellett meglelni. Ezek után egy csodálatos templomot nézhettünk meg, a Szent Erzsébet Főszékes Egyházat. Majd a Miklós börtönről hallhattunk pár szót. Azután egy Rákócziról szóló múzeumben kaptunk idegenvezetést. Visszatértünk a buszhoz és egy röpke óra múlva Tőketerebesre értünk. Az Andrássy kastély francia kertjében és Angol parkjában gyönyörködhettünk. Végül a szállászra érkeztünk és rövid szabadfoglalkozás múlva megvacsoráztunk.

Kaptunk egy kis szabadfoglalkozást, de már a napot foglaljuk össze és minden csoport remél egy jó helyezést.

Behunszky Eszter
Deregnyő, 2017. április 23.

Kategória: Határtalanul | Megtekintések száma: 623 | Hozzáadta:: Gábor | Helyezés: 0.0/0